Önce evlendigimizde hayatin daha iyi olacagina
inandiririz kendimizi.
Evlendikten sonra, bir çocugumuz dogduktan, hatta
ardindan bir tane daha olduktan sonra hayatin daha iyi olacagina
inandiririz kendimizi.
Sonra çocuklar yeterince büyük olmadiklari için kizar, onlar
büyüyünce daha mutlu olacagimiza inaniriz.
Bundan sonra ergenlik dönemlerinde çocuklarla ugrasmamiz
gerektigi için öfkeleniriz.
Kendimize, çocuklarimiz bu dönemden çikinca daha mutlu
olacagimizi,yeni bir araba alinca, güzel bir tatile çikinca,
emekli olunca, yasantimizin dört dörtlük olacagini söyleriz.
Gerçek ise su andan daha iyi bir zaman olmadigidir.
Eger simdi degil ise ne zaman?
Hayatiniz her zaman mücadelerle dolu olacaktir.
En iyisi bunu kabul edip, her ne olursa olsun mutlu olmaya karar
vermektir.
En sevdigim sözlerden biri Alfred D Souza'ya aittir.
Der ki;
" Uzun zamandan beridir hayatin -gerçek hayatin- baslamak üzere
oldugu .
izlenimine kapilmistim. Fakat her zaman yolumun üzerinde bir
engel,öncelikle erisilmesi
gereken birsey, bitmemis bir is, hizmet edilecek zaman,ödenecek
bir borç oldu. Sonra hayat baslayacakti. Sonunda anladim ki bu engeller benim
hayatimdi. Bu görüs açisi, mutluluga giden bir yol olmadigini gösterdi.
Mutluluk yoldur. Öyleyse sahip oldugunuz her anin kiymetini bilin ve mutlulugu,
vaktinizi harcayacak kadar özel biriyle paylastiginiz için ona daha fazla
deger verin. Unutmayin, zaman hiç kimse için beklemez.
Öyleyse ,
okulu bitirene kadar,
100 milyar kazanana kadar,
Çocuklariniz olana kadar,
çocuklariniz evden ayrilana kadar,
Ise baslayana kadar,
Evlenene kadar,
Cuma gecesine kadar,
Pazar sabahina kadar,
Yeni bir araba,
ya da ev alana kadar,
Borçlari ödeyene kadar,
Ilkbahara kadar,
Yaza kadar,
Sonbahara kadar,
kisa kadar,
maas gününe kadar,
sarkiniz söylenene kadar,
emekli olana kadar.
ölene kadar....
MUTLU OLMAK IÇIN IÇINDE BULUNDUGUNUZ 'AN ' DAN DAHA IYI BIR
ZAMAN OLDUGUNA KARAR VERMEK IÇIN BEKLEMEKTEN VAZGEÇIN.
MUTLULUK BIR VARIS DEGIL, BIR YOLCULUKTUR. PEK ÇOKLARI MUTLULUGU
INSANDAN DAHA YÜKSEKTE ARARLAR BAZILARI DA DAHA ALÇAKTA.
OYSA MUTLULUK INSANIN BOYU HIZASINDADIR
Unutmayin " YARIN KIMSEYE VAAD EDILMEMISTIR"
SEVGIYLE KALIN.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder